Tibia, NG Bot, Elf Bot, IBot, NeoBot, Redbot Waypointy, Skrypty, Tutoriale, Poradniki, Problemy Strona Główna


Poprzedni temat «» Następny temat
Slime skill
Autor Wiadomość
Semran 


Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 113
Skąd: Konin
Wysłany: 2009-08-04, 00:30   Slime skill

Zaznaczamy matkę na follow i odpalamy skrypt


Kod:
const Food_Id = 3606; // zmień na inne id jedzenia
      MinMana = 10; // do ile many ma jeść
      StrongWeaponID = 3320; // ID "normalne" broni
      HealAtHp =400; // ulecz gdy masz x hp
      UhAtHp=300;  // uh gdy max x hp
      KillAtHp=320; // zabij matke gdy max x hp
var
StrongWeapon:TItem;

function GetItemFromOpenBackpack(ID: integer): TItem;
var
  x: integer;
  y: integer;
begin
  Result := nil;
  for x := 0 to Self.Containers.Count - 1 do
  begin
    if x >= Self.Containers.Count then Break;
    for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do
    begin
      if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break;
      if Self.Containers.Container[x].Item[y].ID = ID then
      begin
        Result := Self.Containers.Container[x].Item[y];
        Exit;
      end;
    end;
  end;
end;
function Attacking: boolean;
begin
   UpdateWorld;
   for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
   begin
      UpdateWorld;
      if Creatures.Creature[x].Attacking then
      begin
         Result := True;
         Exit;
      end;
   end;
   Result := False;
   Exit;
end;

function GetFollowedCreatureID: integer;
begin
   UpdateWorld;
   for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
   begin
      UpdateWorld;
      if Creatures.Creature[x].Following then
      begin
         Result := Creatures.Creature[x].ID;
         Exit;
      end;
   end;
end;

var
   MotherSlime, X1, Y1: integer;
begin
updateworld;


updateworld;
   MotherSlime := GetFollowedCreatureID;
   while not Terminated do
   begin
      UpdateWorld;
      if self.LogoutBlock=false then self.Logout(false)

  begin
    UpdateWorld;
      if ((Self.Health) <(HealAtHp)) and ((Self.Mana)>(25)) then
      Self.Say('exura')
       UpdateWorld;
       //if ((Self.Health) <(UhAtHp)) then Self.Containers.UseItemWithSelf(ITEM_RUNE_UH);
      Sleep(1000);
   end;

      if not Attacking then
         begin
         UpdateWorld;
         for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
             begin
             UpdateWorld;
             if Creatures.Creature[x].ID <> MotherSlime then
             begin
               if (Creatures.Creature[x].Name <> Self.Name) and Creatures.Creature[x].NPC then
               begin
                  UpdateWorld;
                  X1 := Creatures.Creature[x].X;
                  Y1 := Creatures.Creature[x].Y;
                  if (X1 - Self.X = 1) or (X1 - Self.X = 0) or (X1 - Self.X = -1) then
                  begin
                     UpdateWorld;
                     if (Y1 - Self.Y = 1) or (Y1 - Self.Y = 0) or (Y1 - Self.Y = -1) then
                     begin
                        if Creatures.Creature[x].Health>70 then
                           Begin
                           Creatures.Creature[x].Attacking := true;
                           Break;
                           end;
                     end;
                  end;
               end;
            end;
         end;
      end;
      else
          begin
          if self.Health < KillAtHp then
             Begin
             PlaySound('d:\ouch.wav');
         UpdateWorld;
         for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
         begin
            UpdateWorld;
            if Creatures.Creature[x].ID = MotherSlime then
            begin
               if (Creatures.Creature[x].Name <> Self.Name) and Creatures.Creature[x].NPC then
                        Creatures.Creature[x].Attacking := true;
                        StrongWeapon:= GetItemFromOpenBackpack(StrongWeaponID);
                        if  StrongWeapon <> nil then
                        StrongWeapon.MoveToBody(Self.RightHand, 0);
                        Break;
            end;
         end;
      end;
if Self.Mana < MinMana then
   begin
      UpdateWorld;
      for container := 0 to Self.Containers.Count - 1 do
      begin
         UpdateWorld;
         for item := 0 to Self.Containers.Container[container].Count - 1 do
         begin
            UpdateWorld;
            if Self.Containers.Container[container].Item[item].ID = Food_Id then
               Self.Containers.Container[container].Item[item].Use;
         end;
      end;
   end;
end;

Sleep(1000);
   end;
   end;
_________________
jestem jak kot na pustyni...nie ogarniam tej kuwety

 
 
afgan1939
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-31, 00:25   

a nie mozesz poprawic skrpytu ??

skrypt chce od razu po wlaczeniu sie wylogowac, nie czeka az bedziemy mieli wyznaczona ilosc hp i nie zabije matki bedzie, stal bezruchu
 
 
TRQua 

Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 5
Wysłany: 2010-01-25, 18:05   

Dobre ;D
bardzo dziekuje.
 
     
Falutos

Dołączył: 26 Paź 2009
Posty: 2
Skąd: -Opole-
Wysłany: 2010-02-18, 14:01   

Wielkie dzięki ale faktycznie pierw chce dać loga ale sie nie wyloguje bo ma pzta i działa :D
 
 
     
wotex 

Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 32
Wysłany: 2010-05-14, 14:39   

Ale... Gdzie to wkleić?
 
     
prime13 

Dołączyła: 14 Cze 2010
Posty: 1
Wysłany: 2010-06-14, 22:27   

o co chodzi z tym ? nie wiem co mam zrobic z tym bo potrzebuje miec ustawienie na skillowanie na sllimach pomoze ktos? z gory dziekuje
 
     
Poland_Cannabis 

Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 4
Wysłany: 2010-12-04, 16:17   

Napisze Ktos na Privacie albo w tym temacie jak zorbic aby dzialalo mianowicie chce trenowac small stonesami palladinem
 
     
mody 

Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 1
Wysłany: 2011-01-17, 22:22   

Poland_Cannabis napisał/a:
Napisze Ktos na Privacie albo w tym temacie jak zorbic aby dzialalo mianowicie chce trenowac small stonesami palladinem


ja bym potrzebowal zeby zaznaczalo wszystkie klony po kolei a nie zaznaczalo matki mysle ze jest to mozliwe prosze o pomoc
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime - Mapa Forum
Style created by Kula & Gozda